www.fotografietrainingen.nl
workshops

Cursus portretfotografie in fotostudio vanuit Rotterdam.
Donderdagavond 1/8/15/22/29 November 2018
280 euro inclusief btw

Wat maakt een foto een goed portret?
Tijdens deze fotografie cursus komt deze vraag zeker aan bod.

We beginnen met de uitleg hoe studioflitsers werken, wat is flitssynchronisatie, welke iso moet ik gebruiken etc.
Maar het meest belangrijk is natuurlijk de belichting zelf, hard licht, zachtlicht.
Het verschil en de overeenkomsten van daglicht, studiolicht.
De kleurtemperatuur.

Low-key
High-key

Uit welke richting moet het licht komen?
Tijdens de eerste les komt dit allemaal aan bod.

Voor de eerste flitsfoto's die we maken gebruiken we de etalagepop genaamd D80 om alle verschillende soorten licht te fotograferen.

Je kan deze foto'snaderhand als fotoverslag gebruiken om de verschillende soorten licht te begrijpen bijvoorbeeld het verschil tussen hard en zachtlicht.

De volgende weken gaan we de foto's kort bespreken en werken we twee avonden met een model.
De andere lessen maken we proefopstellingen voor highkey en lowkey fotografie om die kennis de volgende week op een model uit te proberen.
Het grote voordeel is dat jullie de vorige week al de instellingen van de camera en de opstelling van de flitsers hebben geleerd waardoor je je nu meer kan focussen op je compositie en je model.

Na deze avonden hebben jullie een goed inzicht gekregen hoe je een goed portret kan maken en het belang van de belichting hierbij.

Deze kennis is voldoende om je in deze fotografische discipline verder te ontwikkelen.
Voor inschrijvingen ga naar data/agenda of klik hier data/agenda

 

fotografiecursus portret rotterdam
Portret-studio cursus
Vijfdaagse cursus
portretfotografie
portretfotografie
fotografiecursus model portretfotoportretfotografie
portretfotografie
Mobiele versie website zie
www.photonworkshops.nl

Studiofotografie portret
Fotgrafie cursus in Rotterdam

Voorbeelden
Er is ook een workshop portretfotografie voor 1 dag.
Voor meer informatie klik hier portret/1 dag